تکنیک سئو نیوزجکینگ Newsjacking یا موج سواری خبری چیست و چطور می توان از آن بهره برد

موج سواری خبری یا نیوزجکینگ

امروزه کسب و کارهای کمی می توانند بدون استفاده از روش های بازاریابی دیجیتال یا Digital Marketing موفق شوند. پیاده‌سازی موثر تکنیک های سئو یعنی دانستن آخرین روندها و به کاربردن موثر آنها.

نیوزجکینگ یا موج سواری خبری یکی از استراتژی های سئو است که اخیرا یکی از رایج ترین و موثرترین متدهای جلب توجه به وب سایت شده است.

این روش شامل جمع آوری موضوعات داغ اخبار روز همراه با محتوایی است که ممکن است به آن معقولات و رویدادها نامربوط باشد. اگر نیوزجکینگ را به طور صحیح انجام دهید، می توانید از آن برای جلب علاقه ی عمومی و ارتقا برند خود استفاده کنید.

این

تکنیک سئو SEO تا آنجایی که برای خوانندگان معقول باشد، قابلیت توجه را دارد و کارآفرینان امروز به طرق مختلف می توانند از آن بهره مند شوند.

Newsjacking یا نیوزجکینگ یا موج سواری خبری دقیقا چیست؟

در حالی که بسیاری از بازاریابان ممکن است به تازگی به منفعت نیوزجکینگ پی برده باشند، این روش سالها است که مورد استفاده قرار می گیرد.

یک Newsjack” زمانی اتفاق می افتد که یک رومه نگار یا بازاریاب به یک مقاله خبری اخیر رجوع می کند، و از آن به عنوان وسیله ای برای رسیدن به موضوع مقاله خود استفاده می کند.

یک مثال Newsjack می تواند در محتوای نوشته شده در آژانس مسافرتی باشد که پکیج های تعطیلات عجیب و غریب را به فروش می‌رساند. نویسنده مقاله می تواند با طلاق دو سلبریتی یا افراد مشهور شروع کند، اما این موضوع در واقع آغاز حرکت به سمت محتوایی در رابطه با اهمیت جدا شدن از دغدغه های روزمره زندگی و استراحت کردن در یک محیط آرام باشد.

در مثال بالا قلاب سئو (به

انگلیسی SEO hook) که در اینجا همان خبر طلاق دو سلبریتی (بازیگر یا فرد مشهور) است توجه خواننده را به سمت مقاله و مطلبی می برد که در رابطه با پکیج تعطیلات و خلاص شدن از مشکلات زندگی است!

برای

ترجمه مقالات سئو به

اینجا مراجعه کنید.


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها